به دلیل تعطیلات چاپچی، سفارشات از شنبه ۱۴۰۳/۱/۲۵ شروع به چاپ خواهند شد.

امکانات فروشگاه‌ساز چاپچی برای طراحان

 

۱. تولید اتوماتیک موکاپ‌ها (تصاویر محصولات)

کلیه تصاویر مربوط به محصولات توسط سیستم چاپچی به صورت اتوماتیک ساخته می‌شود و تنها چیزی که از شما دریافت می‌شود فایل چاپ مربوط به محصولات می‌باشد. این امر کار شما را بسیار راحت می‌نماید، به طور مثال در نظر داشته باشید که تیشرت نخی مردانه دارای حدود ۱۰ رنگ‌بندی مختلف می‌باشد، شما برای هر طرح‌تان بایستی ۱۰ خروجی متفاوت برای رنگ‌های مختلف تولید و سپس در سیستم آپلود می‌نمودید. حالا اگر تنوع‌های مختلف مثل تیشرت‌های زنانه، پلیور و هودی را هم در نظر بگیریم به ازای هر طرح‌تان بایستی ده‌ها فایل تصویر محصول آماده می‌کردید. الآن تنها با ارائه تصویر طرح، کلیه این تصاویر توسط سیستم ساخته خواهد شد.


۲. واترمارک برای طرح‌ها

نگران کپی شدن طرح‌هایتان تنها با یک کپی / پیست ساده توسط سودجویان هستید؟ در تنظیمات فروشگاه‌تان می‌توانید واترمارک‌های جداگانه برای تصاویر موک‌آپ و طرح آپلود شده تعریف نمایید. البته فایل اصلی طرح شما در نزد ما به صورت محرمانه باقی می‌ماند و تصاویر قرار گرفته در دسترس عموم بسیار کوچک‌تر (بین ۱۰۰ تا نهایتا ۸۰۰ پیکسل) می‌باشند.


۳. تنظیم میزان سود

برای هر خانواده محصول می‌توانید به صورت جداگانه میزان سود خود را به درصد تعیین نمایید. به صورت پیش‌فرض نیز درصدهایی به عنوان میزان سود پیشنهادی در نظر گرفته شده است. میزان سود به پایه قیمت‌ها افزوده و به کاربر نمایش داده خواهد شد.


۴. درگاه‌های پرداخت اختصاصی، بدون پرداخت کارمزد به چاپچی

در صورت استفاده از دامنه اختصاصی برای فروشگاه‌تان، می‌توانید از درگاه پرداخت اختصاصی زرین‌پال یا بانک سامان خودتان استفاده نمایید. چاپچی هیچ کارمزدی بابت تراکنش‌ها کسر نمی‌کند و کلیه وجوه مشتریان به حساب شخصی شما واریز خواهد شد.


۵. لیبل پستی اختصاصی

کلیه بسته‌های از طرف خودتان برای مشتریان‌تان ارسال می‌شود، فرقی ندارد در کدام شهر باشید. بر روی بسته‌ای که به مشتری شما می‌رسد مشخصات فرستنده دقیقا مشخصات فروشگاه شما خواهد بود و هیچ اسم و آدرسی از چاپچی در کار نخواهد بود.



۶. انبارداری اتوماتیک

فروشگاه شما به هسته اصلی سیستم چاپچی متصل است. بنابراین در صورت ناموجود شدن یک محصول لازم نیست هیچ کار خاصی انجام دهید، همین‌طور اگر آن محصول مجددا موجود شد به صورت اتوماتیک در فروشگاه شما نمایش داده خواهد شد (به شرطی که در تنظیمات طرح‌تان خواسته باشید بر روی آن محصول ارائه گردد).


۷. امکان چاپ برند شما در پشت یقه تیشرت‌ها

پشت یقه تیشرت‌های چاپچی بدون چاپ می‌باشد، در صورتی که به برندینگ خود اهمیت می‌دهید می‌توانید درخواست چاپ لوگوی‌تان در پشت یقه تیشرت‌ها را بدهید. جهت راهنمایی نحوه انجام این کار و هزینه‌های مربوطه می‌توانید این مقاله را مطالعه نمایید.


۸. امکان تعریف صفحات دلخواه

به طور معمول جهت مدیریت یک وب‌سایت نیازمند آن هستید که صفحاتی جهت ارائه اطلاعات داشته باشید. در مدیریت فروشگاه خود می‌توانید صفحات مورد نظرتان را بدون هیچ محدودیتی ایجاد نمایید و حتی در مطالب خود از تصاویر هم استفاده نمایید.


۹. اسلایدر و تنظیمات منو

بسته به قالبی که برای فروشگاه‌ساز خود انتخاب می‌نمایید می‌توانید از امکان اسلایدر صفحه اصلی وب‌سایت خود استفاده نمایید. همچنین دسته‌بندی محصولات و صفحات اضافه به صورت اتوماتیک در منو درج می‌گردد ولی اگر از چیدمان پیش‌فرض خوش‌تان نمی‌آید می‌توانید منو را طبق نظر خودتان ویرایش نمایید.


۱۰. امکان داشتن چندین فروشگاه

اگر طراحی هستید که در سبک‌های مختلفی طراحی می‌نمایید و می‌خواهید برندهای جداگانه‌ای داشته باشید به راحتی می‌توانید از همان پنل کاربری‌تان اقدام به ایجاد فروشگاه‌های دیگر نمایید.


۱۱. در اختیار داشتن اطلاعات مشتریان

طرح برای شماست، برند برای شماست، اطلاعات مشتریان‌تان هم همین‌طور! در صورت استفاده از دامنه اختصاصی، کلیه اطلاعات مشتریان شما در اختیارتان قرار خواهد داشت.


۱۲. صفر ریال برای شروع، صفر ریال برای استفاده

برای راه‌اندازی برند شخصی‌تان و استفاده از امکانات چاپچی لازم نیست حتی ۱ ریال هم هزینه کنید. کلیه امکاناتی که در بالا به معرفی آن‌ها پرداختیم به رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. کافی است در پنل طراحان ثبت‌نام نموده و فروشگاه‌تان را ایجاد نمایید. حتی روی فروش شما هم ۱ ریال کارمزد یا کمیسیون دریافت نخواهد گردید، کلیه امکانات معرفی شده به رایگان در اختیار شما بوده و پس از انجام هر فروش، تنها لازم است هزینه کالاهای خریداری شده توسط مشتری‌تان را بپردازید.


فروشگاه ریک و مورتی در آدرس RickOMorty.ir نمونه فروشگاه ساخته شده با سیستم فروشگاه‌ساز چاپچی می‌باشد.


در ادامه می‌توانید مطلب «نحوه ایجاد فروشگاه اختصاصی» را مطالعه نمایید.