شروع پردازش سفارشات از ۵ فروردین ۱۴۰۳ خواهد بود

نحوه سفارش پشت یقه اختصاصی برای لباس‌ها

 

کلیه تیشرت‌های ارائه شده توسط چاپچی از بهترین پارچه‌ها تهیه شده و بهترین دوخت ممکن با رعایت کلیه نکات بسیار ریز در آن اعمال شده است تا محصولی درجه یک و قابل رقابت با برندهای معتبر در اختیار هموطنان قرار گیرد.

این تیشرت‌ها در قسمت یقه‌ی خود فاقد چاپ بوده و امکان آن را دارند تا بر اساس درخواست شما، طرح مرتبط با شما همانند لوگو یا آدرس سایت‌تان بر روی آن چاپ گردد.

چاپ به روش غیرمستقیم انجام می‌گردد به همین دلیل بایستی از به کار بردن جزئیات ریز با ضخامت کمتر از ۲ میلی‌متر خودداری کنید، البته امکان استفاده از خطوط یا نوشته‌های ریز در صورتی که در پس‌زمینه رنگی قرار گیرند (پس‌زمینه ترنسپرنت نباشد) وجود دارد.

هزینه چاپ به همراه اعمال هر پشت یقه به میزان ۵۰۰۰ تومان می‌باشد که به صورت پک‌های حداقل ۱۰ تایی دریافت سفارش می‌شوند و هر بار که نمایندگان محترم سفارش تیشرت داشته باشند این پشت یقه‌ها بر روی لباس اعمال می‌گردد.

نمایندگان محترم جهت سفارش می‌توانند پنل کاربری خود را حداقل به میزان ۵۰.۰۰۰ تومان افزایش اعتبار کرده و سپس تیکتی با عنوان «پشت یقه» که فایلی با مشخصات ذیل در آن پیوست شده باشد را ثبت کنند:

  • ابعاد طراحی: حداکثر ۵×۵ سانتی‌متر
  • رزولوشن طراحی: ۳۰۰ دی‌پی‌آی
  • زمینه: ترنسپرنت (امکان چاپ زمینه رنگی وجود دارد)
  • فُرمت فایل: png.